Priča o travarki Jugoslavi Đorđević

U mojoj porodici se travama i njihovoj lekovitisti pridavao veliki značaj. Knjiga našeg čuvenog travara Vase Pelagića uvek je bila na vidnom mestu na polici i ja sam je još kao mala često prelistavala. Bile su mi divne sve te slike biljaka, a kasnije sam sve više počela da se zanimam u čemu sve one mogu pomoći. Sa desetak godina sam već to moje knjiško znanje počela da sprovodim u praksu, prepoznajući bilje sa slika u prirodi. Već tada sam znala da će one i njihove čudesne moći biti ne samo moj hobi, već životno opredeljenje. Ipak, spravljanju raznih mešavina i melema posvetila sam se tek od 1985,
Ovako Jugoslava Đorđević, travarka iz Kragujevca, priča o svojim počecima zanimanja za lekovite trave koje je postalo sve veće kada ih je videla na Javoru, odakle joj potiče majka. Opširnije…
Ostavite komentar

