Crna Trava: Pobegli iz Beograda u planinski raj

BRAĆA Branislav i Đorđe su ostavili studije i posao i prestoničke svetlosti i način života zamenili životom seljaka i to u brdovitoj Crnoj Travi, odakle su pobegli skoro svi njeni žitelji.

Braća Spasić - Crna Trava 1

U selu Madžare na nadmosrkoj visini od 1200 metara vode bogato domaćinstvo i hrane se darovima prirore.

„Bio sam na drugoj godini Prvanog fakulteta kada sam shvatio da ne želim da budem deo sistema, da završim fakultet, da se laktam za posao, da dobijem neki ćošak od kancelarije, da mi ceo život naređuju. Spakavao sam stvari i došao ovde gde su mi živeli baba i deda“, priča Branisalv sa kosom u dredovima. Opširnije…

Jedno mišljenje na „Crna Trava: Pobegli iz Beograda u planinski raj

Ostavite komentar

