Rik Simpson: Uljem kanabisa izlečio sam od raka više od 5000 ljudi!

Izlečio se od raka kože, permanentnog potresa mozga, hapsili su ga ali on zna i pomaže drugima – ulje marihuane je čudesan lek protiv raka i drugih bolesti!

Rik SimpsonUobičajena doza koju propisujem za rak je 60 grama unutar 90 dana. Stariji ljudi možda nisu naviknuti na osećaj napušenosti koji dolazi s uzimanjem ulja, ali imao sam pacijenta u osamdesetima koji je uzimao dva grama dnevno i niko od njegovih prijatelja nije znao da uopšte uzima ulje. Recept za moje ulje od kanabisa je na mojoj web stranici http://www.phoenixtears.com a u knjigama detaljno objašnjavam kako vam može pomoći i kako ga dozirati – kaže Simpson.

Opširnije …

Jedno mišljenje na „Rik Simpson: Uljem kanabisa izlečio sam od raka više od 5000 ljudi!

Ostavite komentar

