Hrvatska: Otac leči bolesnog sina marihuanom!

Kanabis je za našu obitelj čudo – govori mi Davor, otac osmogodišnjeg dječaka oboljelog od cerebralne paralize.

Dječak je bolestan od rođenja. Dok sjedimo u njegovu toplom domu, Davor na stol stavlja liječničke dijagnoze. Pozdravlja nas i njegova supruga, pa juri s malim u školu.Konoplja

– Desna mu je strana bila sasvim oduzeta, nije bila pokretljiva. Primijetili smo od njegove prve godine. Intenzivno smo godinama išli na fizioterapije i napravili sve što su nam liječnici preporučili. Kad je imao četiri godine, čuli smo da neki roditelji koriste za svoju djecu ulje kanabisa iz Austrije i iz Nizozemske i njime masiraju djecu te imaju neke rezultate. Dugoročno mi se činilo skupa varijanta, s putovanjima i riskantnim prelascima granica, pa sam odlučio sam zasaditi kanabis. Ponešto se razumijem u agronomiju pa mi nije sve bilo potpuno nepoznato područje – priča nam Davor. Opširnije …

Ostavite komentar

