Hrvatska: Život u šumskoj kolibi – ‘Zadovoljan sam, tako je priroda htjela’

Hrvatska, BEŠINCI„Rodom sam iz susjednih Doljanovaca. Živio sam u Đurđenovcu kod Našica koji je poznat po drvnoj industriji, tamo sam i radio 16 godina. Kako sam završio tu? Rastao sam se sa ženom. Stan sam ostavio djeci i supruzi. Vratio sam se u rodni kraj i napravio si kolibu. Već 20 godina živim ovako, u šumi“ – priča nam Jozo Pećur koji živi u bez struje, vode, telefona, WC-a i bilo čega što uzimamo „zdravo za gotovo“. Njegova koliba u šumi kod Bešinaca nedaleko Kaptola skrpana od dasaka je barem topla, a s obzirom na okolinu, ima i drveta za ogrjev. U osam kvadratnih metara nalazi se kuhinjica i soba, a Joza nam kaže da mu više ne treba jer je gotovo uvijek vani.

– Šumu sam odabrao zato što je to majka priroda. Ona je tako odabrala i kaže: „Tako moraš Joza živjeti“. Tu pronalazim neko svoje zadovoljstvo i mir jer ja sam ispaćen čovjek. Imam brata dolje u selu, ali ja sam sam odabrao ovakav život. Imam dvije kćeri koje žive u Austriji, zadnji put sam ih vidio prije 10 godina. Kad one neće meni, neću ni ja njima. Možda sam tvrdoglav, star i zatupio, ali mislim da sam ja njihov otac, ne oni moj – nastavlja svoju priču šumski čovjek. Opširnije…

Ostavite komentar

