Vranje: Priča o ženi koja je pobedila rak bubrega

Слободанка КрстићПошто нисам знала од чега су ми написали да ћу да умрем, чим сам се опоравила добила сам велику жељу за животом. Била сам срећна, имала сам зашто да живим. Смисао живота сам нашла у раду и у љубави према животињама…

Слободанка Крстић има 76 година и виталнија је него икад. Пре 12 година откривен јој је рак на бубрегу, “отворили су је и затворили” у болници и пустили кући као безнадежан случај. Лекари су јој прогнозирали још највише три месеца живота. Опширније…

Ostavite komentar

